dimecres, 30 de juliol del 2008

Beisbol

Aquest vespre he anat al beisbol:

Perdo... torno a començar. Aquest vespre he anat al beisbol:

...a l'estadi de Jamsil, a prop de casa. Jugaven el Lotte Giants de Busan (ciutat del sud est) contra els Doosan Bears de Soul (en catala ho hauriem d'escriure aixi, un dia fare una campanya). Ha estat molt divertit. Aquí el beisbol es l'esport mes important, em penso. El futbol també, però segueixen les lligues dels altres països mes que les nacionals, sobre tot la britànica. Tot i això, també saben alguna cosa de l'espanyola. Tots els coreans saben pronunciar malament "Torres" o "Xavi".

Tornant al beisbol, l'estadi estava mes ple del que sembla a la foto. Jo ni tan sols sabia les normes, però al companya de feina amb la que he anat, gran fanàtica del Lotte Giants, m'ho ha anat explicant tot mentre passava. Es complicat... fins i tot en un moment de l'explicació m'ha semblat que em deia que entre l'entrada 5 i la 7 la gent s'havia de posar una bossa de plàstic al cap (?). Malentesos...en fi.

Aixo es el beisbol. Un paio amb un pal que pica una bola i corre:



Hem picat alguna cosa per entretenir la gana. Un calamar sec:

No proveu de menjar-ne amb dentadura postissa sense passar-lo pel minipimer abans. Si teniu un mobil corea, el minipimer es desplega prement Coixi, Asterisc, Asterisc, Asterisc, Trucar.

Anaven guanyant els Giants de pallissa, em penso. Llavors ha arribat la sisena entrada:

La veritat es que l'afició, sobretot la del Lotte, ha estat animant des del principi fins al final. He comptat fins a 8 o 9 càntics diferents. Tots tenien la lletra mes complicada que no pas "ueueueueueueeee, ueueueueueueeeee, ueueueueueeee fuuuutbol cluuuuub barceloooooona". I quasi tothom se les sabia. A mes feien coreografies. Aquest es un exemple, tot i que no era la millor:



Un dels crits que mes m'ha agradat es el que li fan al "pitcher" rival quan s'intenta passar de llest i intenta eliminar un jugador d'una base:



He de confessar però, que no vaig gaire al futbol i no ho puc comparar. De fet l'únic partit important al que he estat va ser un de lliga de campions després de l'11M del Barca i el Celtic, a Glasgow... i vistes les aficions, quasi em faig del Celtic.

Per acabar, una mica mes de beisbol del bo:

3 comentaris:

Met ha dit...

Diosss... jordi, fan molta pooor!

Al final ves treure l'entrellat sobre lo de la bossa de plàstic, però? O se la posen per fer bonic?

Aniol Bosch ha dit...

O_O

Anònim ha dit...

so close ( nomes uns 5000Km ), so far ( hauries de veure aixo ), tot i que aqui els nanos juguen al criquet al prat del davant de casa... tot i que no hi ha qui entengui les seves regles!!
Salut ( i calor )

https://xevigoestoindia.blogspot.com