dissabte, 18 d’octubre del 2008

L'infern mes gran del mon

Se que després de les vacances toca parlar de les vacances, però mentre preparo el material i intento donar sentit a tot el que he vist últimament... haig de parlar de coses molt mes grans.



Haig de dir humilment que ja he vist un petit trosset del mon. I enlloc he trobat cap espectacle amateur tan singular com el correfoc de Girona. Aquest any els Diables de l'Onyar celebren 20 anys i estan posant esforços inimaginables per fer el millor correfoc de tota la historia.

A mes de la banda de percussió dels diables, col.laboren grans grups professionals com la Banda del Surdo, el Bloc Quilombo, i grups de teatre com els del Tripijoc i altres petits grups emergents. També hi venen els salvatges dels Guillables de Sant Hilari i altres colles.

No us ho perdeu. Repeteixo: NO US HO PERDEU. Jo m'he arribat a plantejar d'agafar un bitllet d'avió des de Seul per anar-ho a veure...

Darrera les mascares hi trobareu homes mig geòleg - mig senglar sortits de les profunditats de la vall del Llémena, enginyers de telecomunicacions que tenen un costat fosc (com en Batman), bombers frustrats per la falta de foc, o vídeo-artistes cansats de prémer el boto del mouse, que volen prémer el boto detonador dels explosius. A mes, també hi ha la Gran Puta Diable.



Agafeu l'agenda i cremeu la casella del 25 d'Octubre. I probablement la del 26, per recuperar-vos. I feu fotos i envieu-me-les.

Nomes que la meitat de totes les coses que s'estan preparant surtin be, sera un gran espectacle...



Que passa, que tens por?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep! Que hi van els un ou se't cou, de Breda... que no es moc d'estrus (perdoneu la falta, estic amb un putu teclat frances)...

Apa, salut Jordi!!

Anònim ha dit...

Estic al corrent de l'assumpte. No m'ho volia pas perdre!

Baixa vedell, baixa! Vaaaa
Ens veiem

Josep

Pd: M'he venut les joies de la iaia amb iaia inclosa, però ja tinc ecògraf!

Aniol Bosch ha dit...

x)

aineta ha dit...

Guardarem foc, percu i festa per tu...i tocarem tenint present el teu zurdo a darrere nostre.

Aina S